Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2009 13:31 - Защо хората ги е страх да протестират ?
Автор: kremikovtzi Категория: Бизнес   
Прочетен: 2593 Коментари: 5 Гласове:
0



Вече четвърти месец сме без заплати , но в Кремиковци няма революционно настроение ! Напротив - витае страх , обърканност , напрежение , недоверие , липса на перспектива ! Всеки се скатава и се спасява поединично ! Много добре знаем , че така 
нищо няма да постигнем и нищо добро не ни чака ! Защо ни е страх ? 

Носят се слухове за съкращения и намаление на заплатите , за ликвидация в края на май , за това че заплата за декември няма изобщо да се плаща и т.н. 
Глупавото и наивното е , че всеки тайно се надява , че след време Кремиковци ще тръгне да работи и ще се плащат заплати !  И простата логика е - Аз сега ще си трая , за да не ме изгонят , ще мизерствам , но наесен ще ми е добре ! 
Това са пълни глупости ! Светът не е създаден така ! Успяват силните и гордите ! Ако сега се скатаваме и се оставим да ни мачкат , дори и да дойде най-богатия човек на земята да инвестира в Кремиковци , пак няма да се отнася подобаващо с нас и да ни плаща добре и на време !  Помислете върху това !  
 



Гласувай:
0



1. анонимен - Защо така...
15.03.2009 16:38
ами колега, помисли си защо е така, не ми е приятно да ти напомням но колко случаи имаше при нас (8 човека навремето) когато имаше разни проблемчета за решаване и когато всички се оплаквахме помежду си и когато някой решаваше да се опълчи и се стигаше до подписи КАКВО СТАВАШЕ?!Осем човека не можеше да се сплотим, та какво остава за 5000!
цитирай
2. анонимен - Сещам се за какво говориш !
15.03.2009 17:17
И кой все беше черната овца ? Кой беше организатора , лошия пример и т.н. ? Ако не си вършех добре служебните задължения отдавна да бяха ме уволнили , нали ? Развалях дисциплината , настройвах послушните срещу ръководството , мътех им главите ! Сега обаче си мисля , че щяха да ми направят голяма услуга ако ме бяха изритали преди две - три години ... ама на отде да знае човек !?
цитирай
3. анонимен - Все по-силно
15.03.2009 17:48
Все по-силно отчаяние ме обзема. Чувствам се безсилна. Как мога да променя нещата, как да въздействам? На кого? Ние си протестираме, те си правят каквото си искат. Нещата вече са стигнали много далеч. Протестите трябваше да почнат още докато бяха индийците. Ама тогава всички си траеха - и директорите, и синдикатите. Митал ги правеше луди на дирекционен съвет и никой не каза "гък". А работниците как да протестират, като нямат никаква защита? Кой ще се престраши да си хвърли заплатата и трудовата книжка? В Гърция, в Испания и другаде хората стачкуват, но синдикатите са зад тях и никой не може да ги пипне, а у нас така ли е? Сега се сетиха нашите синдикалисти - след дъжд качулка. Тия обезщетения при съкращение и ликвидация трябваше още от миналата година да почнат да ги договарят, а не в последния момент. Играе се голяма задкулисна игра!
цитирай
4. анонимен - Опитвате се да се борите за напълно загубена кауза.
15.03.2009 21:05
Единственият изход е да се спасявате поединично. Това място няма бъдеще и го знаете много добре.
То е загнило отвърте и по-добре да го няма. Работила съм там и знам за какво говоря, познавам всичките бивши шефове, те си изиграха тяхната игра и ви оставиха да духате таратора. Това е положението.
цитирай
5. protestirashta - Интересно как
18.03.2009 13:58
всеки знаел какви игри се играят и всеки си мълчал.Абе хора,айде аз съм в комбината от 4 години,ама вие които сте там по 20 години,защо сте си затваряли до сега очите?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kremikovtzi
Категория: Бизнес
Прочетен: 1017143
Постинги: 26
Коментари: 800
Гласове: 73
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930